Urząd Miasta i Gminy Chocianów poszukuje pracownika do obsługi biura Rady Miejskiej w Chocianowie. Dokumenty zaświadczające o spełnianiu wymagań należy składać do czwartku, 8 sierpnia do godziny 15:30. Jakie kryteria muszą spełniać kandydaci?
Tutejszy magistrat prowadzi otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi biura rady. Oferuje pracę w pełnym wymiarze czasu. Aby wziąć udział w rekrutacji kandydat musi posiadać obywatelstwo polskie, posiadać wykształcenie wyższe (preferowany profil: administracja, prawo, służby publiczne), posiadać co najmniej roczny staż pracy na stanowisku biurowym – dodatkowym atutem będzie staż pracy na stanowisku urzędniczym, posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
Mile widziane
Dodatkowym atutem, który może zdecydować o wyborze danego kandydata na to stanowisko będzie z pewnością dobra organizacja pracy, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, duże umiejętności analityczne i interpersonalne, umiejętność efektywnego komunikowania się oraz pracy w zespole, umiejętność planowania i zarządzania czasem, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność i zdyscyplinowanie, chęć pogłębiania wiedzy, wysoka kultura osobista, doświadczenie w pracy biurowej oraz znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej.
Na oferowanym stanowisku pracy urzędnik będzie wykonywał wszystkie czynności związane z pracą Rady Miejskiej, wśród nich m.in. prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu lub Rady Miejskiej oraz koordynacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania ich zgodne z przepisami prawa obowiązującego w tym zakresie; obsługa organizacyjna, kancelaryjna i administracyjna prac Rady i jej komisji; przygotowywanie i organizowanie korespondencji zewnętrznej Rady; organizowanie oraz protokołowanie sesji i posiedzeń komisji; prowadzenie rejestru uchwał Rady oraz ich udostępnianie; organizowanie wykonania uchwał Rady poprzez ich przekazywanie właściwym merytorycznie komórkom organizacyjnym oraz kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych; prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań składanych przez radnych oraz koordynacja terminowości udzielania odpowiedzi; prowadzenie i udostępnianie zbioru aktów prawa miejscowego; wykonywanie zadań związanych z organizowaniem i przeprowadzeniem wyborów organów państwa, samorządu, Parlamentu Europejskiego, jednostek pomocniczych, referendów ogólnokrajowych oraz konsultacji społecznych; realizacja zadań związanych z wyborami ławników sądowych; zamieszczanie na stronie BIP informacji z zakresu funkcjonowania Rady, komisji oraz wyborów; prowadzenie wszystkich spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi Radnych; wykonywanie czynności w zakresie archiwizowania dokumentów Rady; przygotowanie opracowań analitycznych i statystycznych dotyczących działalności Rady i jej organów; przygotowywanie danych cząstkowych do projektu budżetu; opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych w zakresie wykonywanych obowiązków oraz na zlecenie przełożonego; przedstawianie wniosków dotyczących usprawniania pracy Urzędu; pilnowanie wszelkich terminów dotyczących zadań wymienionych wyżej; wykonanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Wśród wymaganych dokumentów przede wszystkim życiorys (CV) oraz list motywacyjny, a także kopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy i zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wybrana zobowiązana będzie do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego), oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych znajdujących się w aplikacji na stanowisko objęte procesem rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w spraw swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Ofertę z dokumentami należy składać w Kancelarii Urzędu lub przesłać za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 8 sierpnia 2024 r. godzina 15:30 (decyduje data wpływu aplikacji do Urzędu) na adres: Urząd Miasta i Gminy ul. Ratuszowa 10, 59-140 Chocianów w zaklejonej kopercie z napisem: "Nabór na stanowisko: ds. obsługi biura rady".
Tutejszy magistrat prowadzi otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi biura rady. Oferuje pracę w pełnym wymiarze czasu. Aby wziąć udział w rekrutacji kandydat musi posiadać obywatelstwo polskie, posiadać wykształcenie wyższe (preferowany profil: administracja, prawo, służby publiczne), posiadać co najmniej roczny staż pracy na stanowisku biurowym – dodatkowym atutem będzie staż pracy na stanowisku urzędniczym, posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
Mile widziane
Dodatkowym atutem, który może zdecydować o wyborze danego kandydata na to stanowisko będzie z pewnością dobra organizacja pracy, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, duże umiejętności analityczne i interpersonalne, umiejętność efektywnego komunikowania się oraz pracy w zespole, umiejętność planowania i zarządzania czasem, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność i zdyscyplinowanie, chęć pogłębiania wiedzy, wysoka kultura osobista, doświadczenie w pracy biurowej oraz znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej.
Na oferowanym stanowisku pracy urzędnik będzie wykonywał wszystkie czynności związane z pracą Rady Miejskiej, wśród nich m.in. prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu lub Rady Miejskiej oraz koordynacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania ich zgodne z przepisami prawa obowiązującego w tym zakresie; obsługa organizacyjna, kancelaryjna i administracyjna prac Rady i jej komisji; przygotowywanie i organizowanie korespondencji zewnętrznej Rady; organizowanie oraz protokołowanie sesji i posiedzeń komisji; prowadzenie rejestru uchwał Rady oraz ich udostępnianie; organizowanie wykonania uchwał Rady poprzez ich przekazywanie właściwym merytorycznie komórkom organizacyjnym oraz kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych; prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań składanych przez radnych oraz koordynacja terminowości udzielania odpowiedzi; prowadzenie i udostępnianie zbioru aktów prawa miejscowego; wykonywanie zadań związanych z organizowaniem i przeprowadzeniem wyborów organów państwa, samorządu, Parlamentu Europejskiego, jednostek pomocniczych, referendów ogólnokrajowych oraz konsultacji społecznych; realizacja zadań związanych z wyborami ławników sądowych; zamieszczanie na stronie BIP informacji z zakresu funkcjonowania Rady, komisji oraz wyborów; prowadzenie wszystkich spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi Radnych; wykonywanie czynności w zakresie archiwizowania dokumentów Rady; przygotowanie opracowań analitycznych i statystycznych dotyczących działalności Rady i jej organów; przygotowywanie danych cząstkowych do projektu budżetu; opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych w zakresie wykonywanych obowiązków oraz na zlecenie przełożonego; przedstawianie wniosków dotyczących usprawniania pracy Urzędu; pilnowanie wszelkich terminów dotyczących zadań wymienionych wyżej; wykonanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Wśród wymaganych dokumentów przede wszystkim życiorys (CV) oraz list motywacyjny, a także kopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy i zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wybrana zobowiązana będzie do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego), oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych znajdujących się w aplikacji na stanowisko objęte procesem rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w spraw swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Ofertę z dokumentami należy składać w Kancelarii Urzędu lub przesłać za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 8 sierpnia 2024 r. godzina 15:30 (decyduje data wpływu aplikacji do Urzędu) na adres: Urząd Miasta i Gminy ul. Ratuszowa 10, 59-140 Chocianów w zaklejonej kopercie z napisem: "Nabór na stanowisko: ds. obsługi biura rady".