Siedem postępowań dla nauczycieli z Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Chocianowie, Przedszkola Miejskiego w Chocianowie, Szkoły Podstawowej im. Władysława Stanisława Reymonta w Trzebnicach, Szkoły Podstawowej w Parchowie oraz Szkoły Podstawowej im. Odkrywców Polskiej Miedzi w Chocianowie miało miejsce w ubiegłym tygodniu w Urzędzie Miasta i Gminy Chocianów. Czym skończyły się one dla nauczycieli?

W czwartek i piątek ubiegłego tygodnia w tutejszym magistracie odbyły się postępowania egzaminacyjne dla nauczycieli zatrudnionych w placówkach oświatowych prowadzonych przez naszą gminę. Starali się oni o uzyskanie kolejnego stopnia awansu zawodowego, tj. nauczyciela mianowanego.

- W dniach 11 – 12 lipca w Urzędzie Miasta i Gminy w Chocianowie odbyły się postępowania egzaminacyjne dla nauczycieli zatrudnionych w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Chocianów starających się o uzyskanie kolejnego stopnia awansu zawodowego, tj. nauczyciela mianowanego. Łącznie odbyło się 7 postepowań dla: 3 nauczycielek z Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi w Chocianowie oraz dla 1 nauczycielki z Przedszkole Miejskie w Chocianowie, Szkoły Podstawowej w Parchowie, Szkoła Podstawowa im. Władysława Stanisława Reymonta w Trzebnicach oraz Szkoła Podstawowa im. Odkrywców Polskiej Miedzi w Chocianowie - przekazali pracownicy chocianowskiego magistratu.
Egzamin miał formułę praktyczną i teoretyczną. Przeprowadzony był pod okiem przedstawiciela Dolnośląskiego Kuratora Oświaty, przedstawiciela organu prowadzącego, dyrektora danej placówki i przy udziale dwóch ekspertek, mistrzyń fachu, wpisanych na listę ekspertów Ministra Edukacji Narodowej.

- Wszystkie Panie wykazały się obszerną wiedzą oraz umiejętnościami i zdały egzamin. Gratulujemy naszym nauczycielkom i życzymy wielu sukcesów w pracy zawodowej - przekazali pracownicy chocianowskiego magistratu.
My również gratulujemy nauczycielom, którzy chętnie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, aby jeszcze lepiej kształcić nasze dzieci i młodzież, życząc przy okazji samych sukcesów zawodowych, a w szczególności zadowolenia z wyników w nauce ich podopiecznych.